dijous, 15 d’abril del 2010

Sant Jordi per avançat

"no, diguem no, diguem nooooo, nosaltres no som d'eixe món"

Reconeixeu la cançó?

La vaig escoltar ahir, a l'amfiteatre d'un dels edificis de la Sorbonne, en un concert d'en Raimon, en què, després de fer una antologia de diferents poemes, no va deixar el públic sense les cançons mítiques: Al vent, Diguem no i Jo vinc d'un silenci.


Així celebrava la delegació de la Generalitat de Catalunya a París la festa de Sant Jordi, uns quants dies abans. I com ens apuntem a tot el que podem, allà vam ser, gaudint de la música i lletres d'uns dels pares de la nova cançó en una ciutat que l'ha acollit en nombroses ocasions.
Abans de començar a cantar, va referir-se a la coincidència de la data del recital amb la proclamació de la II República, ja que ahir era 14 d'abril.

Jo vinc d'un silenci
antic i moolt llarg,
jo vinc d'un silenci
que no és resignat,
jo vinc d'un silenci
que la gent romprà,
jo vinc d'una lluita
que és sorda i constant.

PD-->El 14 d'abril també calia recordar els aniversaris del Jose i del papa (tu me manques beaucoup).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada